Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.07.2015 22:11 - секс игри
Автор: rali91 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4031 Коментари: 8 Гласове:
8

Последна промяна: 18.01.2016 15:16

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Събота вечер... Същата като петъчната ... Седя на компютъра, чатя си с някакви загорели типове, а май и аз съм със загар.
Пиша си по два реда с тях, ма за повече и дума не може да става.
И не че нямам желание ,ама па баш с един от тия ли бе. Вярно имат едно от нещата ,които търся, но е само едно.
Даааа ,това в гащите им ,ама главите им -горните са кухи. Са не мога да се дам ей така, щото съм на зор. Цъкам си аз без грам надежда да ме огрее тази вечер гореща и хоп... Телефона ми звъни. Е да бе... Търси ме пича, който си бърбори с мен през ден. Виждаме се рядко, но е за кратко и е много сладко. С него си играем на гоненица, че понякога и на криеница.
хммм...
Секси и интересно парче.
Вдигам ииии той ме кани на кино.
Йес беее... Естествено не приемам веднага , за да продължа играта ,но в крайна сметка се разбираме след час да е пред нас. Егати ...
Имам само час. Ок,ок. Влизам бързо в банята , за да махна всяко косъмче по мен... За епилатор време няма ,затова грабвам бръснача. След 20 минути съм гладка ,свежа и готова за игра.
Докато си избирам дрехи, което не е никак лесна задача, вече си представям развитието на вечерта.
В съзнанието ми изниква всеки предстоящ момент изпълнен със страст и похот. Започвам да нанасям грим по лицето си. Скривам всяко малко петънце, нанасям очна линия, спирала и червило. Слагам този грим с надеждата ,че когато се прибера няма да има и спомен от присъствието му върху лицето ми .
Да ...искам гримът ми да бъде размазан от него ,от целувките му. Решавам да облека най-новата си рокля.
Слагам върху себе си аромата ,който го побърква.
Избирам обувки и съм готова, а той вече звъни ,че е пред къщи. Влизам в колата му , а тя е прохладна. Пуснал е климатика , а аз съм така гореща.
Навежда се към мен , а аз го целувам нежно по лявата му буза. Правя го плахо и невинно , точно обратното на това, което бушува с мен.
Тръгваме.
Той кара и ми говори някакви неща , а аз отговарям машинално колкото да не мълча. Как по дяволите да говоря смислени неща ,когато между краката си пламтя. Влизаме в киното , а аз почти нямам спомен как сме стигнали. Седим пред касата и той ме пита ,какво ми се гледа. Все едно ми пука. Той ми говори за терминатор, а в главата ми се въртят сцени от 50 нюанса сиво.
Вътрешно откачам и съм готова да му се хвърля на врата, ама нали съм си порядъчна жена, само мятам една усмивка и се съгласявам да гледам поредния филм, който грам не разбирам. В залата сме в компанията на пуканки и кола, а аз мечтая да съм легнала до него гола. Пускат реклама,две... В салона сме само аз и той. Олеле ... Той се навежда и ме целува.
Шепти в ухото ми,колко му харесва аромата ми. Захапва нежно врата ми, а аз съм в екстаз.
Точно съм готова да се впусна в страстно мляскане ,когато залата става още по-тъмна и филмът започва...а той свърши... Свърши,но не така както аз искам, а просто спря да ме целува. Айде сега искай от мен да се кефя на терминатора.. Кръвта ми ври и кипи, а той ме е хванал за ръка и гледа екшъна. Добре...той води играта,а аз се чувствам сякаш съм повалена на земята. И нека войната започне сега!

Аз мога да съм порядъчна ,скромна и добра, но знам как да бъде игрива, съблазнителна и закачлива. Докато той е вътре във филма, аз мисля свой собствен сценарии. След два часа светлините се включват , а ние започваме да слизаме по стъпалата към изхода. Минути по-късно сме в колата му, а той така ме е награбил , сякаш от това зависи живота му. Целува ме жадно, прегръща ме страстно и целия трепти. Отделя се от мен ,дава на контакт...включва на първа и тръгва, а аз забелязвам ,че приятелят ни, който се намира в дънките му вече е готов за покоряването ми. Той кара бясно към тях...мисли си,че знае какво ще последва... Но тази игра е за двама , а аз имам свои правила ,по които ще протече нощта. Спира пред тях, качваме се в апартамента му...налива ми вино, като понечва да напълни и своята чаша. Не му позволявам да го направи, като му заявявам ,че ще ми трябва трезвен. Какво ли се върти в ума му? Сваля ризата от себе си и запалва свещ...за настроение било. Тръгва към мен , хваща ме за дупето с едната си ръка , а с другата започва да сваля ципа на роклята ми.
Успява са предвижи ципа до половината му път, когато аз хващам ръцете му.
Водя го до леглото му. Връзвам китките му, а аз вече съм върху него. Леко го целувам по шията, хапя гърдите му.
Движа се леко нагоре и надолу. Дера го като оставям следа от присъствието на ноктите си върху кожата му. В един момент го галя с пръсти, а в следващия съм впила устни и плъзгам езика си към неговия. Протягам се леко и ръката ми е върху...колана му.
Откопчавам го .
Устните ми са под пъпа му, когато усещам ,че целият е настръхнал.
Връщам се бавно, сантиметър по сантиметър към ухото му. Целувам го леко, бавно...
Той диша тежко и накъсано.
Поглеждам го в очите, а те горят.
Гледаме се и аз решавам ,че е време да го попитам - готов ли си.
Без да се замисли той отговаря положително с "да"... За повече думи въздухът му не стига. Отвързвам ръцете му и ставам от него. Вдигам ципа си, а той ме гледа неразбиращ.
Какво става, пита ме той, сякаш е паднал в бой. А аз му отговарям ,че и аз съм готова ...да ме върне вкъщи. ... Три минути след това сме в колата му и летим към Цариградско. Възбуден и ядосан той седи до мен -играчът в него е повален, а аз съм back in the game.

Грима си е по мен, но той вече е решен да бъде само с мен.
Месеци наред го играем реми и градим общи мечти.



Гласувай:
9


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. charliemlad - ха-ха!
27.07.2015 02:11
Мдаа! Сладко мъчение си е това, но не е интересно, когато набързо и лесно завладееш "крепоста" ! Много готин разказ, харесва ми как чисто описваш всичко. И моя приятел...

"Как по дяволите да говоря смислени неща ,когато между краката си пламтя. "

Ха-ха! Това ме разби! На такива разкази им викам "женски", интересна е женската психология /полу-професионално изкривяване :)/. От момента, в който си чатим с някакви онлайн маняци, до момента, в който телефона звъннва и се чудим какво да облечем, как ще протече нощта и до разбира се нелогичния (за нас мъжете) край. Нека играта продължи!
цитирай
2. rali91 - :))))
27.07.2015 11:19
Радвам се, че ти е харесал. Разказът наистина е женски, но винаги може да бъде представена и другата гледна точка. А относно играта- винаги и във всичко има игра :)
цитирай
3. born - Игра, игра, ама в края на краищата си ...
27.07.2015 14:21
Игра, игра, ама в края на краищата си на загуба. Такава игричка с мъжете може да доведе и до непредвидени последици. Иначе добре си описала игричката.
цитирай
4. bratignat - Привет Рали, в твоя разказ липсва ...
27.07.2015 14:40
Привет Рали,

в твоя разказ липсва игра, а и още от 4ия абзапс, усещах, как ще завърши. В разказа ти палава котарана си играе с храната, вместо да я яде. Играчите имат до толкова голям избор, че количеството не е меродавно, а качеството е критично, в тази връзка интернет свалките са игра на сляпо. Нито може да видим езика на тялото и мимиките ви, нито да използваме погледа, гласа или докосването от арсенала ни.

Разказа ти не е лош, звучи дори доста реалистичен, което е плашещото.

П.П.
Като ученик се страхувах други да не свалят възлюбената ми, днес се притеснявам, че няма кой да сваля качествено жените....и те се побъркват от това.
цитирай
5. rali91 - Мъже...жени...игра
27.07.2015 14:52
Предполагам,че свалките в днешно време не са най-качествените, но разказчето няма за задача да покаже някаква реална ситуация (или поне цялостна такава). Ще се радвам ,ако думите в разказа са накарали някой да се усмихне, защото това е единствената ми цел ;)
цитирай
6. kenchev - Доста готина историйка
27.07.2015 17:27
наистина края е неочакван и може да те накара да се усмихне.. имам само един въпрос, кога да очакваме продължението ? :)
цитирай
7. rali91 - относно продължението
27.07.2015 17:32
чакаме музата да дойде, за да бъде по-спонтанно. Благодаря за въпроса :)
цитирай
8. rainman - .
01.08.2015 02:53
Победата на волята е край на желанията, победа над индивидуалността. Има едно преминаване от меланхолия към чувство за превъзходство, което пък е победа на Егото над чувството, и може би, отиване към една мечтателна чувственост.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rali91
Категория: Други
Прочетен: 49395
Постинги: 39
Коментари: 28
Гласове: 96
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031